reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

03 mai 2006

Abistav käsi

Rockaway Beach boulevard Rockaway Park'is
Vasakul helkurvestiga tädi, kes vaatab, et koolilapsed ja ka täiskasvanud saaks turvaliselt üle ristmiku.
Fooris põleb roheline tuli, aga tädi kõnnib lastega koos üle sõidutee, jälgides, et ohtu poleks. Vajadusel vehib ta kätega nagu liiklust reguleeriv politseinik, aga politseinik ta pole.
Need tädid valvavad koolide läheduses ristmikke hommikust saadik kuni koolipäeva lõpuni. Reeglina on nad sõbralikud, abivalmis ja jutukad.

1 Comments:

Blogger Eppppp said...

Ma päris hästi ei näe, aga see on vist seesama iiri tädi, kes on kohalikus kohvikus käies alati (st olen kolm korda näinud) nii kohmakas, et ajab leti peal asjad ümber või kukub tooli otsa.
"Dont worry, its only me again!"
Ta on vist harjunud, et tal peab palju ruumi olema, keset ristmikku ja nii.

neljapäev, mai 04, 2006 10:20:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats