reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

17 juuni 2006

Majakesed mere ääres

Pildistasin Southamptoni rannas olevaid suvilaid

Rada randa
Ranna kasutamise manualid ja kilekotid koeraomanikele
Luidete kaitseks on majade juurest rannani ehitatud laudteed





Majade suuruse järgi arvates on mõnede ameeriklaste pered väga lasterikkad või siis suure teenijaskonnaga või siis mõlemat :)

3 Comments:

Blogger Ruudi said...

issand kui lahe, Euroopas (v.a. Prantsusmaa) on randades keelatud koertega jalutada... teil seal ameerikamaal saab ka kotikese enne randa minekut!

neljapäev, juuni 22, 2006 7:48:00 AM  
Blogger Reede said...

Jep, sealsamas rannas ma kohtasin muide ameerika Ruudit ja tema sõpra. Sõber tüdruk viskas palli ja väike Ruudi sibas järgi. Tegin neist pilti kah, pärast mu mees küsis, et kas see kutsa oli põlvini liivas. Aga kutsa oli lihtsalt taksi moodi urukoer.

neljapäev, juuni 22, 2006 9:51:00 PM  
Blogger Ruudi said...

No ja miks siis nii tähtsaid pilte üleval pole?
Tahan näha ameerikamaa urukoera esindajat!
Seega lugejate/vaatajate tungival nõudmisel...
aitähh

pühapäev, juuni 25, 2006 4:43:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats