reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

13 detsember 2006

Lõpupidu

Täna oli mu inglise keele kursuse viimane päev ja lõpupidu ehk söömaaeg.
Seekord olid Bangladeshi naised ka kohal.

Lõpetamise puhul olid nad pidulikult riides, ehitud ja värvitud.
Ilusad.


Üks mees lõpetas kah koos meiega.

Tema on Bangladeshist.


Kuna me pidime lõpetuseks ühe paberi täitma, siis Bangladeshi naised tegid seda kõike koos läbi arutades.

Niimoodi lahendasid nad kogu kursuse ajal ka kõiki ülesandeid ja õpetaja hüüdis neile vahele "in english, ladies, only in english!", sest nad kippusid omavahel bengali keeles lobisema.


Itaallanna Rosa pidas meie poolt lõpukõne.

Tunnistuste kätteandmine.

Õpetaja sai meilt palju kingitusi.

Mina kinkisin CD eesti muusikaga.

Ise panin selle plaadi kokku ja päris keeruline oli valida, et milline muusika iseloomustab Eestit kõige paremini.

Söögilaud.

See väike bangladeshi poiss oli tavaliselt oma emaga kaasas.

Laua peal on ka Kalevi shokolaad, mis läks nagu soe sai.

2 Comments:

Blogger Eppppp said...

Mis muusika siis valisid? ;)

Aga selle vaba aja suhtes saame ehk midagi ette võtta, mailin sulle...

reede, detsember 15, 2006 7:42:00 PM  
Blogger Reede said...

Ma valisin sinna plaadile jazzi ja filmimuusikat ("Põgene, vaba laps") ja natuke rahvalikku ja natuke oma lemmikuid (Tätte-Matvere ja Inboiler muidugi) ja Valgret. Otsisin rütmikamaid asju, mis võiks Columbiast pärit mehele meeldida. Ta ise ütles, et talle meeldib jazz. Regilaulu ei julgenud pakkuda :)
Aga vaba aja suhtes - tahaksin ükspäev sulle külla tulla, et raamatud tagasi tuua ja natuke lobiseda kah.

reede, detsember 15, 2006 10:22:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats