reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

12 detsember 2006

Macy's kaubamaja jõuluaknad

Manhattanil Broadway ja 34th Streeti nurgal on Macy's kaubamaja.


Selle akendel on alati midagi suurt ja liikuvat.

Lõvi keerab pead edasi-tagasi ja vahelduseks möirgab.


Nukud mängivad pille.


Merekarp käib kinni-lahti.

Lohe suust lehvib tuli ja silmadeks on ekraanid, millest saab ennast vaadata.

Jääkaru limpsib kommi.

Ja inimesed tahavad kõige selle taustal endast pilte teha.


Näete, pildistavad.

Eriti suur mõte on muidugi telefoniga pildistada :)

A mis ma siin kobisen, omal tulevad ka paljud pildid sellised, nagu oleks telefoniga tehtud :)

Uksest sisse vaadates paistab kaubamaja I korrus selline.

Siin on lõhnaõlide, ehete ja kottide osakond.

Riiete järgi peab kõrgemale ronima ning Villeroy & Bochi nõud on lausa 7. korrusele jalust ära viidud.

4 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Kuidas sa üldse sinna akendele ligi pääsesid? Olin sunnitud laupäeval sealkandis liikuma ja terve Macy ümbrus oli nii paksult rahvast täis, et ei saanud edasi ega tagasi. Jõuluhullus!

teisipäev, detsember 12, 2006 6:22:00 PM  
Blogger Reede said...

Ma pildistasin Macy's kaubamaja aknaid teisipäeva õhtul, siis polnud hullult rahvast.
Aga laupäeval käisin mööda Broadwayd ja ega rahvas kõnniteele ära ei mahtunud küll.

teisipäev, detsember 12, 2006 8:07:00 PM  
Blogger Ruudi said...

Pole midagi teha, minu lemmikuteks jààvad ikkagi luukered:)

kolmapäev, detsember 13, 2006 12:41:00 PM  
Blogger Reede said...

Mulle ka meeldib luukerepood rohkem :)
Kusjuures need luukered on seal aknal nagunii aasta läbi ja mingit eraldi etendust poeomanik ei korralda.
Aga ega neid poode muidugi võrrelda ei anna - Macy's on keset Manhattanit asuv suur ja vana kaubamaja, luukerepood on üks pisike pood eemal Manhattani keskusest.

kolmapäev, detsember 13, 2006 6:09:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats