reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

26 november 2006

Karlssoni kirik


Manhattanil on majade katustel majad.
Rikaste Karlssonite penthouse'id.
Ühe maja katuselt paistis nagu kirik :)
Nii, vahepeal tuli mulle natuke haridust juurde - tegemist on siis 1st Avenue ääres olevate Tudor City majadega ja ilmselt Karlssonitega väga pistmist pole, sest Tudorid olid Inglismaal tegijad :)
Aga majad on uhked.
Ainult elamine seal on võibolla riskantsem, kui mujal - ÜRO peahoone on üle tee ja New Yorgis on turvalisem olulistest objektidest kaugemal elada.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

See Tudor City katuseloss oli Spiderman-2 filmis paha mehe elukohaks. Kui tahad seda maja kõrgemalt ka näha, anna mulle teada ;)

esmaspäev, november 27, 2006 7:43:00 PM  
Blogger Reede said...

Spidermani filmid on mul vaatamata, sellepärast ei tulnud see maja mulle kuidagi tuttav ette.
Aga lähemalt näha tahaks muidugi :)

esmaspäev, november 27, 2006 9:51:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats