reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

17 november 2006

Kalkun



23RD Astorias
Järgmisel nädalal on tänupühad.
Inimesed "kaunistavad" oma majad kalkunitega, sest tänades Ameerikat selle eest, et nende esivanematel õnnestus siin ellu jääda, söövad ameeriklased järgmisel neljapäeval massiliselt kalkuneid.
Kuigi ellu jäid nad vist tänu maisile ikka.
Huvitav, mida mõtleks meie tänava inimesed, kui ma kaunistaks meie maja jõulude ajaks suure täispuhutud seaga?
Eestlased ju tähistavad jõule massilise sigade söömisega.
Aga ma arvan, et see eksperiment jääb tegemata, ma pole täispuhutavaid sigu müügil näinud.

9 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Kas polnud mitte jõuluhani vanasti?
Muide, tegin leiba, ei tulnud välja. Kolm päeva jamasin ja nyyd pean aastakese vahet jälle... Tuli sihuke veider, nagu telliskivi, liiga kõva koorukesega. Sisu oli muidu peaaegu õige maitsega. Tea, kas sai liiga palju jahu või mis valesti läks.

pühapäev, november 19, 2006 11:18:00 PM  
Blogger Reede said...

Õigus, olid jah haned. Järelikult võin ka hane täis puhuda :)
Leiva tegemisel on kindlasti omad nipid, mida retseptides pole. Tuleb kellegi käest, kes on leiba ise teinud, päris täpselt järgi küsida, et kuidas käib.
Ma õppisin kunagi kaneelisaiu tegema katse-eksituse meetodil ja oskus tuli alles aastatega. Retseptid mind ei aidanud, sest nende järgi tehes tulid välja ainult kivikõvad kuivikud. Millegipärast sõi perekond ka need kuivikud alati ära :)
Nüüd õpetan ise teistele, et jahu tuleb panna tunde järgi :)

pühapäev, november 19, 2006 11:41:00 PM  
Blogger Ruudi said...

hm, mina tegelt lubasin ingale, et teen pildiseeriaga leiba.. kuid mul on leivaisu kadunud... ja pole ma rohkem leiba teinud.
Aga hea leib oleneb ikka juuretisest.
Ning kunagi sa Inga kyll uhkeldasid vàliseestlaste foorumis, kui hea leib sul masinas tuleb??!!Ning kui lihtne see on...mitte ei mòista...
Aga, esimene kord kui teen leiba, siis panen ka pildid ja seletuse ùles. promise.

esmaspäev, november 20, 2006 2:59:00 AM  
Anonymous Anonüümne said...

Leib (ehk siis saialised leivad) tulevad jah superhead masinas! Mina aga proovisin seda va haput musta (päris) rukkileiba motserdada, ja käsitsi ei tule see asi minul kohe yldse välja!
Tegelt see gripis külmavõetud ajudega kääbik nagu ma olin, tahtsin oma leivategemise juttu Mari blogisse tippida, aga näe, tuli hoopis sulle... Mari oli see kes mulle leivaretsepte saatis.

esmaspäev, november 20, 2006 4:20:00 PM  
Blogger Ruudi said...

heh, me siin kitkume oma kalkunit su kalkunijutu kommides:)
( heh. kùll mul ikka tuleb neid kilde..)

teisipäev, november 21, 2006 9:23:00 AM  
Blogger Reede said...

Ju siis oli teil vaja see kalkun ära kitkuda ja elu ise mängis võimaluse kätte :)
Ja ühtlasi saan ka mina targemaks :)
Nüüd jääme ootama Mari pilte sellest, kui kaunid inimesed Itaalias on ja kuidas nemad leiba teevad :)
Ei ole vaja siin udu ettekäändeks tuua, et pilti ei saa teha :)

teisipäev, november 21, 2006 10:46:00 AM  
Blogger Ruudi said...

krt, vahele vòeti!!

nùùd vist tòesti pean end liigutama ja asjad àra tegema...
on ikka mul raske..
:)

teisipäev, november 21, 2006 10:52:00 AM  
Blogger luize said...

hani ajaks jõuluajal asja ära küll, aga siga kaunistusena on muidugi hoopis shefim.

veel parem, hangi kusagilt täispuhutud sült ja riputa see aknale. ja siis seleta muheda näoga, kuidas seda võdisejat ollust süüakse :)

teisipäev, november 21, 2006 11:20:00 AM  
Blogger Reede said...

Sült oleks muidugi tase :) Sel juhul tuleks mul see endal valmis õmmelda ja täis puhuda :)
Meil on homme inglise keele kursusel vaja oma rahvustoitu teistele pakkuda (ikka tänupühade puhul), oleks huvitav näha küll, mis näoga moslemitest Bangladeshist tulnud inimesed sülti vaataks. Ja kõik muu rahvas ka (Tshiilist, Ekvadorist, Kolumbiast, Egiptusest, Itaaliast, Mehhikost).
Tegelikult viin neile kama.

teisipäev, november 21, 2006 11:45:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats