reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

13 november 2006

Möödujad

Need pildid on tehtud 18. augustil. Praegu on inimestel natuke rohkem riideid seljas, sest suvi on tegelikult läbi. Mis sest, et mõnel päeval 20 kraadi sooja on.
Niisiis istusin Central Pargi nurgal pingi peale, et jäätist süüa, ja tegin möödujatest pilte.








4 Comments:

Blogger Ruudi said...

Jàlle need koledad tavalised inimesed! :)
Ja jàlle mòtlesin,e t pean ikka laupàeval kesklinna minema ( sest siis on mul pàeval aega) ja ilusaid tavalisi inimesi pildistama....aga ... nojahh, varem vòi hiljem teen ka selle asja àra..

neljapäev, november 16, 2006 8:51:00 AM  
Blogger luize said...

hmh, pidevalt räägitakse, et suures õunas ei ole pakse ja et kõik käivad kogu aeg jooksusammul.

või ei liigitu need kerged ülekaalud veel paksuse alla?

neljapäev, november 16, 2006 11:07:00 AM  
Blogger Reede said...

Viimasel pildil on ju paar peenikest beibi kah :) Ja mehed pole üldse paksud. Aga äkki on need kõik siin turistid hoopis? Ma nii proff pole, et teeks vahet, kes on kohalik ja kes turist. Ma ei tea õieti sedagi, kes ma ise olen. Väga kohalik nagu pole ja turist ka mitte.
Ootan Ruudi ilusate Itaaliamaa inimestega pilte kohe huviga!

neljapäev, november 16, 2006 9:35:00 PM  
Blogger Ruudi said...

Võid ootama jààdagi... Udu langes Padaania madalikule ( nii vist peaks mu tsooni nimetus olema..).
Ka keset päeva on paks udu maas ja ma pole nii proff veel,e t pildistada häid pilte ka uduga...
Ning see udu kestab vähemalt feebuarini... pärast tuleb ruttu kevad ja kohe suvi ka otsa..( mida me kõik juba pingsalt ootame..)

reede, november 17, 2006 10:58:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats