reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

04 mai 2006

Kas Kati Tootsi kleit?


Pidulike kleitide pood Steinway Street'il Astorias
Vist ikka pole päris sama kleit - sellel siin on aluskleit ka all :)
Tundub, et trendikleit - oli vaateaknal kõige ette pandud.
Hinnad selles poes on vahemikus $ 169.99-299.99

Kompleksivaba riietumine muidugi kuulubki New Yorgi juurde.

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ongi sama kleit, lihtsalt Kati kannab seda ilma aluskleidita ;) õhtulehele pakuks su avastus kindlasti huvi...

neljapäev, mai 04, 2006 11:28:00 PM  
Anonymous Anonüümne said...

muig Jaan ütles, et mis sa tydruk nyyd arvad, et lasin sulle teha korraliku Upragate ja sina varjad selle ära!!

reede, mai 05, 2006 5:08:00 AM  
Blogger Anu said...

vata kui lahe:)
SlÕl oleks kindlasti sillas! Ma arvan, et nad pakuks pildi eest raha kah võibolla, mine tea:)

reede, mai 05, 2006 5:39:00 AM  
Blogger Reede said...

Tont seda kleidiasja teab. Et kuskohast ja mis hinnaga Jaan Toots selle ostis. Seal poes, kus mina seda nägin, võivad olla ka järele tehtud asjad, umbes nagu Poola kaup Leedu turult. Võibolla liigub neid maailmas koos aluskleidiga ja ilma ka.
Õhtulehega ma äri ajama vast ei hakka, nad võivad mõne oma ajakirjaniku sinna poodi saata ja parema pildi teha, kui neil on väga suur huvi :) Seda poodi pole raske leida. Ma eile lihtsalt komistasin sinna otsa.

reede, mai 05, 2006 10:22:00 AM  
Blogger Elina A. said...

No näed, jälle pole mina Kroonikat lugenud ega tea, mis toimub. Siin poeaknal on see kleit väga ilus, aga Kati seljas ikka tõeline jubedus. Kati on ju tegelikult ilus tüdruk ja miniseelikud sobivad talle.

reede, mai 05, 2006 12:56:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats