reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

25 juuni 2006

Kippadi-kappadi


Sattusin Central Pargis karusselli peale, mis seisab seal aastast 1951.
Valmis joonistasid ta Solomon Stein and Harry Goldstein (vene immigrandid) aastal 1908.
Siit ostsin pileti.


Hobused ja saanid on käsitsi puust voolitud ja värvitud.


Muusika mängis ja mul polnudki pitsilist päikesevarju.

2 Comments:

Blogger Eppppp said...

Minu suurim tüng oli see, et istusin selle hobuse peale, kes oli maa küljes kinni... Aga see selgus alles siis, kui enamvähem kõik ülejäänud muusika saatel üles-alla hakkasid põrutama. Siis ei saanud enam istekohta vahetada ka.

esmaspäev, juuni 26, 2006 1:16:00 AM  
Blogger Reede said...

Seekord olid nende hobuste küljes, kes maa küljes kinni olid (saanide ees), suured sildid, et "see hobune ei liigu üles-alla".

esmaspäev, juuni 26, 2006 7:40:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats