reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

28 september 2006

Liibanoni suhkruvatt




Elu New Yorgis on tore ja huvitav nagu ühikas - nädalalõpuks (ehk siis puhkuseajal) lähevad mõned kursakaaslased (ehk meiega samal ajal siia eluülikooli sattunud toredad inimesed) koju (ehk kodumaale) ja tagasi tulles on kotid head-paremat söögikraami täis, mida siis sõpradega jagama hakatakse.
Seekord käis oma kodumaal meie Liibanonist pärit sõber ja tõi meile seda asja süüa (linki avades vaata lk.3 lõppu), mis piltidel on. Suhkruvatt ehk cotton candy. Tehtud magusavabrikus nimega Patisserie Doueihy.
Väga hea maitsega asi igatahes.
Me andsime vastu Maiuspala kommi.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Aga taldrik tundub küll Eesti päritolu olema, mulle tuli kohe vanaema kohviserviis meelde.

reede, september 29, 2006 10:28:00 PM  
Blogger Reede said...

Taldrik on jah Eestist pärit serviisist - mu vanematele 60-ndate aastate keskel tehtud pulmakink, mille nad mulle 18-ndaks sünnipäevaks edasi kinkisid. Saatsin selle serviisi omale New Yorki postiga ja mitte üks kild polnud küljest kukkunud :)

laupäev, september 30, 2006 11:16:00 AM  
Blogger Ruudi said...

Heh, need vanad head serviisid. Ma leidsin kunagi uzbekistanist pàrit sòbranna kodu piltide pealt oma vanematele pulmaks kingitud serviisi. Nii kodune tunne oli kohe!

pühapäev, oktoober 01, 2006 3:28:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats