reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

22 oktoober 2006

Kulda ja karda

Kui olin pealkirja ära kirjutanud, tuli mulle pähe, et need sõnad "kulda" ja "karda" on nii nimisõnad kui tegusõnad.
Mul esinevad nad siin nimisõnadena :)
Pildistasin täna õhtul Manhattanil kahe poe vaateaknaid.
Dieseli pood Union Square'i ääres.

Kui mina seljakotiga Union Square'ilt ümber nurga West 15th Streetile jõudsin, olid jõulud juba alanud.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Eestis on ka jõulud alanud - paar päeva tagasi lugesin Selveri poes kokku ligi tosin erinevat verivorsti/verikäkki!

esmaspäev, oktoober 23, 2006 4:02:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats