reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

15 detsember 2006

Kui New Yorgis on külm

Nädal aega vana teema, aga mis siis.
Eelmisel laupäeval oli meil 36 Fahrenheiti sooja, Celsiustes teeb see ainult pluss 2.
Kuna New York asub suuremas osas saartel, mis tähendab, et vesi on ümberringi ja enamasti on õhk väga niiske, siis on see pluss 2 sama hea, kui miinus kümme :)
Nüüd on juba mitu päeva soe olnud, lausa pluss 50F ehk +10C, nagu Eestiski.
Paari päeva pärast lubatakse kuni +60F (+15,5C).


Jõuluturgudelt ostetakse selliseid mütse (soe fliisvooder ka sees).

Seda naist ma tahtsin eestpoolt pildistada, sest tal oli 60-aastase kõhna naise krimpsus tume nägu. Aga mu digikaamera on krdi aeglane!

Ja küllap see naine juba teadis, milline külg ees on tal kasulikum poseerida :)


Palju toredaid riideid kohtab Manhattanil külmaga.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Pluss 32 Fahrenheiti on ikka lausa null Celsiust, külmumistepmeratuur.
Fahrenheidid Celsiusteks valem:
(F-32)/1.8 = C

esmaspäev, detsember 18, 2006 11:58:00 AM  
Blogger Reede said...

Jep, sul on õigus, 32 Fahrenheiti on null Celsiust jah.
Millegipärast kirjutasin teksti sisse 32 kraadi, kuigi oli 36 kraadi, nagu pildil näha on.
Parandan ära :)

esmaspäev, detsember 18, 2006 12:25:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats