reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

25 juuni 2006

Jaanipäevajärgne peaparandus

Seekord siis väikese veinitehase külastamine Southamptonis.

Algatuseks muidugi suur USA lipp.

Veinitehase nimi mainib millegipärast pardikõnnakut :)

Või mismoodi teie saate aru sõnadest duck walk?

Koduleht ka neil olemas.

Viinamarjad



Siin saab degusteerida - annetad purki mingi summa ja tüdruk kallab klaasi sinu välja valitud veini.
Meie ostsime selle veini - Windmill Blush .

Hea oli, aga otsa sai.

Merekarbid on toodud Rockaway Beachilt Atlandi ookeani äärest.

3 Comments:

Blogger Eppppp said...

Ma tõlgiks pardirada?

esmaspäev, juuni 26, 2006 1:15:00 AM  
Blogger ... said...

Chuck Berry üritas oma ülikonna kortse peita sellise omapärase "kõnnakuga" laval ("NY" 1956)ja nii ta sündis... Duck Walk. Kahtlane kas antud nimi sellega seostub aga võimalik - vähemalt mul oli esimene mõte selline :)

esmaspäev, juuni 26, 2006 6:12:00 AM  
Blogger Reede said...

Mu mees tõlkis ka nii - pardirada.
Aga mulle meeldib see pardikõnnaku variant ka - sobib veini joonud inimese kohta hästi.

esmaspäev, juuni 26, 2006 7:53:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats