reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

05 juuli 2006

Pidu Itaalia tänavas

Itaalia lipud Ditmars boulevardil
Paar õhtut järjest on meie kandis ja ümber Astoria pargi käinud autode rõõmus tuutu-luutu ja lehvivad Itaalia rohe-valge-punased lipud, tänu millele sain teada, et Itaalia mängib sel aastal jalgpalli eriti edukalt.
Kas Itaalia USA-ga ka mängib? Kelle poolt Ameerika itaallased sel juhul on?
Ma jalgpalli teemaga kahjuks väga kursis pole.
Luban omalt poolt, et kui FC Flora (või mis võistkond see Eestis kõige ilusamat jalkat mängibki?) ka kedagi Euroopas võidab, siis lehvitan oma aknast Eesti lippu.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Usa ja Itaalia mängisid omavahel 17 juuni ja tulemuseks oli 1:1 :)
Pole ka eriline jalgpalli fänn, aga kuna sellel päeval abiellusin Itaalias elava Ameeriklasega, tuli see kuidagi jutu sees välja.

neljapäev, juuli 06, 2006 4:02:00 AM  
Blogger Ruudi said...

Kui Itaalia Usaga mängis, siis ma kaotasin lootuse ja otsustasin,e t ikka sitalt mängivad. See pole ju võimalik, et ameeriklased nii tugevad on äkki jalkas. Nonii, nüüd ootan põnevil juba pühapäeva, sest Prantsusmaad võita pole kerge. Ning olen ka natuke uhke, et ikka peaaegu, et itaallane...
Ma küll ei käinud linnas tuuututamas autoga, kuid aknalt lehvitasin möödujatele...
p.s. Itaalias käis minu väikeses linnas möll kella kolmeni öösel...

neljapäev, juuli 06, 2006 2:49:00 PM  
Blogger Reede said...

See tuutu-luutu ja möll on vahva, ükskõik, mis rahvus seda parajasti teeb.
Anonymusele palju õnne 17. juunil seisus 1:1 alanud abielus :)

neljapäev, juuli 06, 2006 4:05:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats