reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

29 juuni 2006

Suveaias

Suvel toimuvad New Yorgi suveaias ehk siis Central Pargi Great Lawn'il mitmed tuntud tegijate tasuta kontserdid.
Need pildid tegin kontserdil, kus esinesid Broadway muusikaliteatrite näitlejad laulude ja tantsudega oma etendustest.
Ainuke, keda ma neist näitlejatest teadsin, oli Jane Krajkowski (poola päritolu ameeriklane), kes mängis "Ally McBealis" Elaine Vassalit.
Me ei jõudnud lõpuni olla, võibolla ma oleks kedagi veel ära tundnud :)
Rahvas hakkas kogunema mitu tundi varem - söögid, joogid, toolid ja mänguasjad lastele kaenlas.
Kuna meie jõudsime kohale alguseks ehk kella kaheksaks õhtul, siis oli muru rahvast täis ja me ei hakanud ettepoole trügima.
Nägime binokliga kah väga hästi, mis toimus.
Ja pildistasime vahelduseks inimesi enda ümber - lava peal toimuvat pildistama ei ulatanud.
Juulis esinevad seal filharmoonikud ning augustis saab vaatama minna Metropolitan Opera esituses La Traviatat ja Rigolettot. Ikka tasuta.





See mees on hüples ja hüüdis saksa keeles oma tüdruksõpra.








see web stats