reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

23 august 2006

Sini-must-valge

Käisin eile Central Pargis muru peal pikutamas ja ooperikontserti kuulamas ja taevas mu kohal oli isamaaline.
Mu kõrval olid venelased, üks sakslane ja hispaania keele moodi keelt (ega ma vahet ei tee, kas on hispaania või portugali või veel mõni muu keel) rääkivad inimesed.
Selle mehe rahvust ei tea, kes neid õhupalle seal lehvitas.
Õhupallidega märgivad inimesed oma asukohta, et sõbrad neid rahvamurrust üles leiaks,

nii et arvake ära, mis rahvusest tegelased seal rohe-valge-punaste õhupallide juures kükitavad.

1 Comments:

Blogger Ruudi said...

nohh, kui sealt kisa ja kàtega vehkimist ka tuli, siis oli tegemist ikka korralike itaallastega...:)

kolmapäev, august 23, 2006 2:38:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats