reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

11 august 2006

Nagu pärlid

Rockaway Beach.
Veepiirist kuni liivani on kõik see märg ala täis väikesi merekarpe.
Nad on liiva all, aga kui laine neist üle käib või ise jalaga uuristad, siis ilmub neid miljon või kaks.

Kajakad vist söövad neid.


Nad sädelevad ilusasti ja nad on elus.




Nad on pisikesed, kuni kaks sentimeetrit pikad.

Selliseid merekarpe olen ka sealt rannast leidnud.

Suured on paksust lubjast ja kõlisevad nagu taldrikud.

Ja neil polnud tigusid enam sees, kui ma nad leidsin.

6 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Kõigepealt tahaks sind tänada ilusate piltide eest, jätkugu sul jõudu ka edaspidiseks. Olen juba kooliajast suur New Yorgi fänn ja mul on õnnestunud ühekorra 97 aastal ka seal käia. Kuna on õnnestunud üsna palju mööda maakera ringi käia siis olen NYC i lausa pealinnaks pidanud. Niisiis ootan alati huviga sinu uusi väljapanekuid ja loodan, et neid huvilisi on teisigi. Täname!

pühapäev, august 13, 2006 9:35:00 PM  
Blogger Anu said...

tõeliselt kihvtid!

esmaspäev, august 14, 2006 12:55:00 AM  
Blogger Reede said...

Tänan tänamise eest :)Eks ma teen pilte ikka edasi niikaua, kuni ma siin kõigega veel harjunud pole ja miskit uut märkan.
NY on muide täitsa elamikõlblik linn :)

esmaspäev, august 14, 2006 7:26:00 AM  
Anonymous Anonüümne said...

Tere,
väga kenad pildid. Plaan tulla septembri alguses NY-i nädalaks, kindlasti käin ära mõnes kohas, mis piltidel näha.

esmaspäev, august 14, 2006 8:48:00 AM  
Blogger Eppppp said...

Ma käin sellel rannal peaaegu iga päev... Ja kui need karbikesed on seal, siis üleeile oli lisaks üks teine üllatus (aga mul polnud fotoaparaati kaasas). Kogu liiv ja ka madal vesi oli täis läbipaistvaid millimallikaid. Ujusid nagu kissellis...
Eilseks olid nad juba kadunud.
Karbikesed olid edasi.
Eriti huvitav on vaadata, kui laine tuleb ja neil liiva pealt ära tõmbab, kuidas need tuhanded, miljonid teod end liiva sisse kiirelt kaevavad... kogu kaldapealne liigub. Kui sel ajal karpide peal istud või pikutad, uhh, milline eriline kogemus. Lapsed harrastavad seda.

kolmapäev, august 23, 2006 10:56:00 AM  
Anonymous Anonüümne said...

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.
http://www.allergy-buyers-club.info/Discount_colorado_minivan_rental.html Ocd for lexapro Uk wheelchair lift manufacturer webhosting hosting hosting freewebpros.net minivan ratings custom minivan parts Impotence treatment viagr http://www.2005-acura-rsx-type-s-song.info/Nissan_minivans.html suv minivan tent does vardenafil make the penis bigger Buy celebrex keyword health Answering service telephone message recommended dosage of acyclovir for genital herpes

neljapäev, november 30, 2006 4:00:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats