reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

10 august 2006

Et mis meil siin siis praegu õitseb

See lill kasvas mul Eestis ka, aga ma ei mäleta, mis ta nimi on.
Lisatud 21.augustil - see lill on tsinnia. Aitäh kirjasaatjatele :)

Päevalilled muidugi, neid on mitut sorti.




Tagetes



Floksid

Päevaliiliad



Need pole lilled vaid õitsev puu. Selline põõsa moodi puu. Või puu moodi põõsas.

Samat sorti põõsas nagu eelmisel pildil, ainult et valgete õitega.

Need on ka ühe põõsaspuu õied.

Seda taime kasvatatakse väga palju, hästi ilusad õied on.

Kaunad tulevad ka tal külge.

Võibolla on selle taime nimi newyorgi hernes näiteks :)

Lisatud 21.augustil - selline hernes kasvab ka Vahemere-äärsetes maades ja võibolla et see polegi hernes, sest ega kõik kaunadega asjad pole ju herned :)

Niimoodi väänkasvudena kasvab maja küljes.

Seda lille müüakse Eestis potitaimena, aga siin on ta õues suurte põõsastena.

Mul muidugi nimi jälle meelest läinud.

Lisatud 21.augustil - see lill on hortensia.

Pelargoonid ja tagetesed on siin päris tavalised õuelilled, peenras, rõdudel ja akende all lillekastides.

See on üks jube suurte õitega kõrge lill, kasvab suure põõsana.

Õie läbimõõt on umbes 20 cm.

Need pildid tegin eile Astorias, kui rattaga ringi sõitsin.

Ülejäänud sada tuhat erinevat lille jäi pildistamata, tulge ise siia ja vaadake.

Lisatud 21.augustil - Tokios kasvavad samasugused lilled.

3 Comments:

Blogger Anu said...

väga ilus! Lilla potilill on hortensia, ja new yorgi hernes kasvab vahemere ääres ka:). Kollane on seesamune aed-päevaliilia, ja need roosad põõsaslilled meenutasid rõngaslille, aga ma pole muidugi mingi botaanik:)

reede, august 11, 2006 1:31:00 AM  
Anonymous Anonüümne said...

see mis eestis potitaim ja ameerikas põõsastena on asalea minu arust

reede, august 11, 2006 5:33:00 AM  
Blogger Reede said...

Hortensiad jah, muidugi. Loodan, et nüüd jääb nimi meelde.
Asaleasid nendel piltidel ei ole, nad õitsesid suve algusepoole ära. Muidu asaleasid kasvatatakse ka siin üsna palju. Ja toakased on siin õue õitsema pandud.

esmaspäev, august 14, 2006 7:35:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats