reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

23 oktoober 2006

Ramadan sai läbi

Astoria Islamic Center 32nd Streetil Astorias aasta tagasi.
Kuna äsja lõppes ramadan ja moslemitel on mitu päeva püha (nagu kristlastel jõulud - ütlesid mosleminaised, keda ma kohtasin raamatukogus), siis tuli mulle meelde, et eelmisel aastal nägin ühel õhtul täitsa tavalise maja peal suurt loosungit "Ramadan Mubarak" ja jõulutulesid ja nii sain teada, et selles majas asub Astoria islamistide keskus.
Maja on toidupoe taga ja ma polnud kunagi varem sellele tähelepanu pööranud.
Oma pühas lihtsameelsuses arvasin, et sõna Mubarak viitab Egiptuse presidendile, aga tänaseks olen natuke targemaks saanud :)




see web stats