reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

17 detsember 2006

Liuväli Bryant pargis

Need väiksed kribud seal valgel platsil on uisutajad.
Bryant pargis on talvel liuväli. Suvel on seal muru.

Väiksed valgustatud majakesed ümber liuvälja on jõululaada poed.


See on ainuke sõidukijuht New York Citys, kellele ei tule tippi (jootraha siis) anda.

Nii teatab kiri liuvälja siluval masinal.

Silutud liuväli.


Pealt saab vaadata aia ääres ja...

...kohvikus.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

helsingi kesklinnas, raudteejaama kõrval on ka liuväli. kohvik on vist ka, ma pole nii täpselt jõudnud veel vaadata. me oleme peaaegu njuu jork...

teisipäev, detsember 19, 2006 4:57:00 AM  
Blogger Reede said...

Manhattanil on vähemalt kaks liuvälja veel, mida mina tean - Central pargis ja Rockefelleri keskuse ees.

teisipäev, detsember 19, 2006 9:18:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats