reede.New York ilma glamuurita

Minu blogis avaldatud fotod kuuluvad minule ning nende avaldamine ärilistel eesmärkidel ilma minu nõusolekuta ei ole lubatud.

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Astoria, New York City, United States

08 juuli 2006

Jep. Sünnipäev. Again.

See olen mina, nõukogudeaegne.
Täna mul siis sünnipäev.
Tähistasime seda laisklemise ja grillimisega.
Grillisime lõhet, sibulat, juustutäidisega tomateid ja sibula-juustutäidisega seeni.
Kooki oli meil kah natuke.
Ja palju veini :)
Koogid ostsime Martha's Country Bakery'st Ditmars boulevardilt - siin on koogipoest paar pilti.
Endale ostsime sellised koogid.

Aga see koogipood on hoopis Grand Central Terminalis Manhattanil.

7 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

õnne ja kohe kõvasti!
maris

laupäev, juuli 08, 2006 7:02:00 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Palju õnne!

laupäev, juuli 08, 2006 8:51:00 PM  
Blogger Eppppp said...

Päikest, veini ja maasikaid ka edaspidisteks aastakümneteks!

pühapäev, juuli 09, 2006 5:07:00 PM  
Blogger Reede said...

Aitäh õnnitluste eest!

pühapäev, juuli 09, 2006 8:52:00 PM  
Blogger Mari-Leen Albers said...

grillisite ikka lõhet, mitte lõhe :)

esmaspäev, juuli 10, 2006 1:19:00 PM  
Blogger Reede said...

Kirjaviga parandatud :)

esmaspäev, juuli 10, 2006 8:16:00 PM  
Blogger Anu said...

palju õnne takkajärgi!:)

kolmapäev, juuli 12, 2006 7:26:00 AM  

Postita kommentaar

<< Home




see web stats